پرشین فوم
  1398/09/19         4,652      
فوم کفاشی و کیف سازی فوم کفاشی و کیف سازی برای هر کدام از افرادی که قصد خرید فوم رول خاصی برای کار خاصی مثلا فوم کفاشی برای صنایع کفش را دارند نیاز است تا اطلاعات کافی را نسبت به کاربرد، انواع و مزایا استفاده فوم رول در آن بخش و یا کار خاص را کسب کنند از همین رو در این نوشته نیز به ادامه ارائه کاربرد های فوم رول در صنایع بصورت جزئی می پردازیم.
5 امتیاز از 2 رای
پرشین فوم
5 امتیاز از 2 رای
     
فوم کفاشی و کیف سازی
برای هر کدام از افرادی که قصد خرید فوم رول خاصی برای کار خاصی مثلا فوم کفاشی برای صنایع کفش را دارند نیاز است تا اطلاعات کافی را نسبت به کاربرد، انواع و مزایا استفاده فوم رول در آن بخش و یا کار خاص را کسب کنند از همین رو در این نوشته نیز به ادامه ارائه کاربرد های فوم رول در صنایع بصورت جزئی می پردازیم.

همانطور که گفته شد در صنایع مختلفی انواع مختلفی از فوم رول ها کاربرد دارند و در اینجا قصد داریم به کاربرد های فوم رول در صنایع کفش یا همان فوم کفاشی و سراجی یا همان چرم دوزی اشاره کنیم و آنرا بررسی کنیم.


فوم کفاشی و چرم سازی
فوم رول استفاده های بسیاری در این صنعت به خصوص به عنوان یک لایه شکل دهنده در ساخت انواع چمدان و کیف را دارد.
البته باید بدانیم این نوع از فوم(فوم کفاشی) در تولید دمپایی و کفش های طبی و ورزشی نیز استفاده های فراوانی می شود.
کدام فوم رول مناسب تولید کیف و کفش است؟
فوم رول هایی که برای یک لایه چسب دارشدن مناسب هستند و همچنین قابلیت لمینت پلاستیک و پارچه را دارند مناسب ترین فوم رول ها برای صنایع تولید کیف و کفش(فوم کفاشی) هستند.


ویژگی های فوم رول های صنایع تولید کیف و کفش 
باید بدانیم که فوم رول صنعت کیف سازی از نوع فوم رول Eva است.
در واقع طبیعی است بدلیل اهمیت ارائه کیفیت مناسب کیف از سمت شرکت های تولیدی بهترین نوع فوم رول  Eva که در رنگ های متنوعی تولید می شود برای این صنعت بکار گرفته شود.
حائز اهمیت است که بدانید برای تولید چرم مصنوعی در صنایع تولید کیف و کفش از فوم رول از نوع فشرده پلی اتیلنی استفاده می شود.
از ویژگی های مهم فوم رول مورد استفاده در صنعت کیف سازی یا همان تولید کیف قابلیت شستشوی آن در کنار دوام و پایداری آن در برابر کشش و پارگی، رنگ بندی های زیبا و متنوع و سازگاری آن با پوست انسان می باشد.

 

فوم رول مورد استفاده در صنعت تولید کیف
 

ویژگی فوم کفاش
اگر بخواهیم به ویژگی های فوم رول های مخصوص صنعت تولید کفش یا همان فوم کفاشی بپردازیم باید بدانیم از آنجاییکه از مهمترین ویژگی های تولید کفش ها راحتی و آرامش پا و همچنین راحتی در راه رفتن با آنها است این نوع از فوم نیز ویژگی هایی مانند فوم رول های صنعت کیف سازی را دارند برای مثال دوام و پایداری در عین زیبایی و راحتی.
این نوع از فوم رول ها با توجه به اینکه با استاندارد های بین المللی و بهداشتی تولید می شود هیچ آسیبی به پا نمی رسانند.
این فوم رول ها همانگونه که گفته شد در رنگ بندی های متنوع و معمولا با قابلیت شستشو تولید می شوند تا قلب دوم شما در آن در عین زیبایی به آرامش و راحتی نیز برسد.
 در انتها میخواهیم در یک نگاه به ویژگی هایی که در فوم رول ها برای صنایع تولید کیف و کفش نیاز است و ما آنرا در تولید فوم درنظر گرفتیم اشاره کنیم.
باید بگوییم که فوم رول هایی مناسب برای تولید کیف و کفش هستند که در عین پایداری و مقاومت قابلیت شستشو و پایداری در برابر کشش را  دارند و همچنین در رنگ های متفاوتی تولید می شوند.

برای آشنایی با ویژگی دیگر فوم رول ها در صنایع مختلف ما را دنبال کنید.