پرشین فوم
  1400/01/19         2,378      
راهنمای انتخاب فوم زيره كفش استاندارد راهنمای انتخاب فوم زيره كفش استاندارد فوم زيره كفش در سبک ها و متریال های مختلف تولید شده است. این محصول از نظر رنگ بندی کامل است و به طور کلی موقعیت زیرسازی قوی برای کفش در مقابل ضربه های فرسایشی ایجاد می کند. سختی فوم های مخصوص زیره کفش زیاد است و به نوبه خود توانسته از نظر کیفیت گزینه مناسبی باشد.
5 امتیاز از 3 رای
پرشین فوم
5 امتیاز از 3 رای
     
راهنمای انتخاب فوم زيره كفش استاندارد
فوم زيره كفش در سبک ها و متریال های مختلف تولید شده است. این محصول از نظر رنگ بندی کامل است و به طور کلی موقعیت زیرسازی قوی برای کفش در مقابل ضربه های فرسایشی ایجاد می کند. سختی فوم های مخصوص زیره کفش زیاد است و به نوبه خود توانسته از نظر کیفیت گزینه مناسبی باشد.

فوم زيره كفش باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ چرا برخی از کفش ها زیرسازی خوبی دارند اما برخی دیگر در این راستا دچار مشکل هستند؟

 

نکات مهم پیش از خرید فوم زيره كفش

زمانی که اقدام به خرید فوم زيره كفش می کنید باید یک سری شرایط را مدنظر قرار دهید. مثلاً اولین موضوع مهم اینکه فوم زيره كفش می بایست عایق مناسبی در برابر آب و رطوبت باشد بنابراین بدانید که نوع زیره انتخابی چقدر می تواند در فضای رطوبتی گزینه مناسبی باشد. فوم زیر کفش در برابر آب و رطوبت کیفیت متفاوتی دارد بنابراین مرغوبیت در این راستا بسیار مهم است.

نکته دوم سطح مقاومت فرسایشی فوم زيره كفش است که می بایست بسیار بالا باشد. اینطور که مشخص است هرچه مقاومت بیشتری داشته باشد می توان از موقعیت اجرای دقیق آن لذت بیشتری برد.

نکته سوم میزان ضربه گیر بودن فوم زيره كفش در برابر فشار و سایش است و این گزینه با مورد قبلی کمی فرق دارد. در واقع ضربه گیر بودن فوم های زیر کفش به عمر طولانی آنها کمک زیادی می کنند.

 

فوم زيره كفش می بایست به صورتی طراحی شده باشد که قابلیت شستشو به واسطه آب و مواد شوینده داشته باشد و از این رو کیفیت متفاوتی برای محصول در نظر گرفته شده است.

معمولاً در تولید این ورق فوم ها از تنوع رنگ و طرح زیادی استفاده می شود و دست خریدار در خرید باز است.

ورق فوم ها را می توان با پارچه و لاستیک لمینت کرد و این خاصیت در فوم های مخصوص زیره کفش بسیار مهم است چون باید با سایر محصولات و قطعات ترکیب شود.

 

فوم مخصوص زيره كفش پرشین فوم

 

سختی بالای فوم زيره كفش

ورق های زیره کفش که به EVA شناخته شده اند در طرح بندی های مختلف اجرا می شوند برخی از مدل ها سوزنی و برخی تیشه ای و نیولایت هستند. این محصول در نقاطی از کفش اجرا می شود که در معرض سایش قرار دارند. سختی بالای فوم زيره كفش بسیار مهم است به طوری که به کیفیت آن می افزاید و از محصولات بسیار عالی است که در رنگ بندی های مختلف استفاده می شود.

درجه سختی اعمال شده برای فوم های زیر کفش به سه بخش نرم و فشرده و نیمه فشرده دیده می شود.

مقاومت بالایی که برای فوم زيره كفش در نظر گرفته شده سبب می شود تا یک محصول عالی به عنوان جایگزین لاستیک و قطعات لاستیکی باشد. این محصول از نظر سطح مقاومت در موقعیت خوبی قرار دارد.

محصولی که خریداری می کنید از نظر سطح کیفیت مورد سنجش قرار گرفته است. این محصول به نسبت نمونه های مشابه خارجی از نظر کیفیت چیزی کم ندارد و حتی در سطح طراحی گسترده ای اجرا می شود. اینطور که بررسی ها نشان می دهد شما می توانید با مبلغی مناسب ورق های زیره کفش با کیفیت را خریداری کنید و نگرانی از بابت کیفیت نادرست آن نداشته باشید چون تست مقاومت و کیفیت از این محصولات به بهترین نحو صورت گرفته است و ساز و کار ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است که سبب کیفیت بالاتر محصول می شود.