پرشین فوم
  1400/01/17         1,990      
راهنمای خرید ورق فوم گلسازی راهنمای خرید ورق فوم گلسازی فوم گلسازی با جنس نرم و انعطاف پذیر خود کاربردهای زیادی دارد. این محصول برای تولید محصولات تزیئنی بسیار مناسب است. از نظر کیفیت ساخت نیز در شرایط مناسبی قرار دارد و در دنیای کودکانه یک محصول سرگرم کننده و آموزنده محسوب می شود و به اشکال مختلف تبدیل می شود.
5 امتیاز از 2 رای
پرشین فوم
5 امتیاز از 2 رای
     
راهنمای خرید ورق فوم گلسازی
فوم گلسازی با جنس نرم و انعطاف پذیر خود کاربردهای زیادی دارد. این محصول برای تولید محصولات تزیئنی بسیار مناسب است. از نظر کیفیت ساخت نیز در شرایط مناسبی قرار دارد و در دنیای کودکانه یک محصول سرگرم کننده و آموزنده محسوب می شود و به اشکال مختلف تبدیل می شود.

فوم گلسازی تنها برای ساختن گل مصنوعی نیست! اگر کاربردهای بی نظیر فوم های گلسازی را بدانید، تعجب خواهید کرد!

 

کاربردهای فوم گلسازی

از فوم گلسازی در مهدکودک ها و همینطور مراکز آموزشی استفاده می شود کاربرد زیادی در آموزشگاه ها دارد. برای دوره دبستان استفاده از فوم های گلسازی برای یادگیری بسیاری از دروس علوم و ریاضی و الفبا استفاده می شود. این مدل از فوم ها با خاصیت ارتجاعی که دارند جنبه سرگرم کننده زیادی دارند.

برای تهیه اسباب بازی برای کودکان استفاده از ورق فوم های گلسازی بی نظیر است. در واقع ورود به دنیای رنگارنگ کودکان به واسطه محصولاتی که کیفیت بی نظیری دارند به سادگی خواهد بود. با فوم مخصوص گلسازی می توان قوه تخیل در کودکان را سنجید و با آنها همراه شد تا استعداد خود را کشف کنند.

تهیه وسایل زینتی از دیگر کاربردهای ورق فوم های گلسازی محسوب می شود. در این محسوب از رنگ متنوع و شاد استفاده شده است و گل های رنگارنگ و چشم نوازی اجرا می شود. کیفیت این محصولات بسیار عالی است به طوری که از متریال کاملاً یک دست و مرغوب برای این محصول استفاده شده است.

تهیه خنچه عقد و سفر از دیگر کاربردهای موثر فوم های گلسازی محسوب می شود این محصول امروزه در فراگیری مهارت های لازم به بهترین نحو عمل می کند. تهیه آموزش و کمک آموزشی از دیگر مواردی است که به واسه فوم گلسازی صورت می گیرد.

 

فوم مخصوص گلسازی پرشین فوم

 

راهنمای انتخاب فوم گلسازی

در راستای انتخاب و خرید فوم گلسازی به نکات زیر دقت داشته باشید:

1-      محصولاتی که خریداری می کنید می بایست قابلیت شستشو و نظافت داشته باشد.

2-      فوم گلسازی نباید در اثر گذشت زمان و آب دچار تغییر رنگ و حالت شود.

3-      این محصولات حالت پذیری زیادی دارد بنابراین نوعی از فوم های گلسازی که حالت پذیری آن محدود است از کیفیت لازم برخوردار نیست.

4-      جنس و متریال به کار رفته در فوم مخصوص گلسازی بسیار مهم است و بای فاقد مواد سمی و خطرناک باشد. ساخت این محصولات فومی از مواد اولیه با کیفیت است.

5-      از فوم گلسازی در مهدکودک ها برای آموزش کاردستی های مختلف استفاده می شود بنابراین نباید برای کودکان ضرر داشته باشند.

6-      دوان و انعطاف پذیری فوم مخصوص گلسازی از دیگر موارد مهم است که باید در خرید دقت شود.

 

 

فوم گلسازی سازگار با پوست دست انسان

گواهی بهداشت از نکات مهم تعیین کیفیت فوم گلسازی محسوب می شود. وقتی محصول دارای گواهی بهداشت است با پوست انسان سازگار است و همینطور برای محیط زیست نیز خطرآفرین نخواهد بود. از سوی دیگر وزن فوم های گلسازی نیز نسبتاً سبک است و این موضوع بخش مهمی از کیفیت محصول محسوب می شود.

فوم هایی که سبب حساسیت پوستی برای دست انسان می شوند کیفیت نامناسبی دارند و نباید خریداری شوند بنابراین به خاطر اندکی قیمت ارزانتر، نباید سلامت خودمان را به خطر بیاندازیم. نکته مهم اینکه فوم های گلسازی از نظر رنگ بندی و ابعاد نیز متفاوت هستند و به این ترتیب کاربرد آنها در سطح گسترده تری دیده می شود و سبب درآمدزایی و سودآوری برای هنرمندان نیز خواهد شد.