پرشین فوم
  1397/06/10         2,488      
فوم رول، چند منظوره و زیبا فوم رول، چند منظوره و زیبا چند منظوره و زیبا. شاید تا کنون به انواع کاربردهای فوم رول ها نیندیشیده باشید ولی امیدواریم با خواندن این مطلب در دیدگاه خود تجدید نظر کنید.بدون شک فوم رول یکی از پرکاربردترین محصولات تولید شده از انواع فوم های فشرده EVA می باشد
3 امتیاز از 2 رای
پرشین فوم
3 امتیاز از 2 رای
     
فوم رول، چند منظوره و زیبا
چند منظوره و زیبا. شاید تا کنون به انواع کاربردهای فوم رول ها نیندیشیده باشید ولی امیدواریم با خواندن این مطلب در دیدگاه خود تجدید نظر کنید.بدون شک فوم رول یکی از پرکاربردترین محصولات تولید شده از انواع فوم های فشرده EVA می باشد

این همه طرفدار؟!

نقش محصولاتی که کاربردهای متعددی در زندگی روزمره ما دارند زمانی بیشتر آشکار می شود که آنها را به دلایلی از زندگی خودمان حذف کنیم. شاید تا کنون به انواع کاربردهای فوم رول ها نیندیشیده باشید ولی امیدواریم با خواندن این مطلب در دیدگاه خود تجدید نظر کنید.بدون شک فوم رول یکی از پرکاربردترین محصولات تولید شده از انواع فوم های فشرده EVA  می باشد. این محصول ضمن سبکی و قیمت مناسبی که دارد از تولیدکنندگان معتبری در سطح کشور برخوردار می باشد. فوم رول ها در رنگ های متنوع و اندازه های مختلفی با توجه به نوع کاربرد تولید شده و روانه بازار تولید می شوند. به طور کلی این ویژگی ها در بین سایر محصولات مشابه از قبیل تشک های تاتامی و یا کفپوش گرانولی نیز مشاهده می شود.

 

فوم رول

 

صرفه های اقتصادی انواع فوم رول

امروزه مشتریان ایرانی ترجیح می دهند تا با اعتماد به محصولات داخلی از قبیل انواع فوم رول های تولید ملی به این صنایع رنگ و رونقی دیگر ببخشند. بدون شک کاربردهای متعدد و قیمت مناسب فوم رول موجود در بازار توانسته است به یاری این صنعت بشتابد و کلکسیونی از انواع محصولات را به تولیدات مرتبط آن بیفزاید. کیفیت بی نظیر این محصول و ماندگاری و استحکام مناسب آن قطعا رضایت شما مشتری ایرانی را جلب خواهد کرد. فوم رول ایرانی همان محصول استثنایی و منحصر به فردی است که فقط یک بار استفاده از آن قطعا شما را به خرید نمونه های دیگر آن تشویق می کند.

 

 

ویژگی های کلی فوم رول ایرانی

انواع فوم رول به دلیل ویژگی های شگفت انگیزی که دارد توانسته است ضمن بازاریابی مناسب به کشف بازارهای هدف گوناگون در داخل و خارج از کشور نیز نائل شود. این ویژگی ها که فوم رول را به یک محصول خوشنام و باکیفیت تبدیل کرده است و سایر محصولات همرده از قبیل کفپوش گرانولی و یا کفپوش مهد کودک نیز کم و بیش از آن برخوردار هستند عبارتند از:

1-نصب آسان

2-وزن کم

3- جلوگیری از نفوذ رطوبت

4- رنگ بندی و طراحی متنوع

5- ضد ضربه و انعطاف پذیری

7-تراکم حجمی بالا و استحکام بی نظیر

 

کاربردهای فوم رول در صنعت

فوم رول توانسته است در صنایع متعددی نقش موثری را ایفا کند که تولید کنندگان این محصول توانسته اند ضمن حفظ ذخایر ارزی کشور به نوعی خودکفایی در تولید این محصول نیز دست پیدا کنند. از مهم ترین کاربردهای فوم رول می توان در صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.صنایع خودروسازی: کفپوش های داخلی خودروهای ایرانی از قبیل پراید و عایق بندی آن در برابر رطوبت از جمله کاربردهای فوم رول می باشند.

2.کیف و کفش سازی: فوم رول همچنین به شکل قطعات مختلف و به صورت ترکیبی با چرم در تولید قسمت های زیره انواع کفش و یا رویه های کیف و چمدان به کار می رود.

3.ورزش : امروزه ورزش نیز به تعریفی در زمره صنایع جای گرفته و انواع فوم رول فشرده ورزشی که به شکل دستگاه فوم رول فشرده ورزشی تولید می شوند از آن جمله می باشند که به منظور تقویت عضلات پهلو و سایر عضلات درگیر و نیز ماساژ نواحی مختلف بدن تولید می شوند. فوم رول فشرد ورزشی  حالتی آج مانند و دندانه دار داشته و از کاربرد فراوانی در تناسب اندام به خصوص در بانوان برخوردار است.

4.کاربردهای دیگر: از جمله کاربردهای دیگری که می توان برای فوم رول های تولید داخلی برشمرد به کاربرد این محصول در صنایع بسته بندی، نساجی، پوشش کف ساختمان یا پارکت، انواع عایق های حرارتی و رطوبتی اشاره کرد.

 

فوم رول

 

ابعاد فوم رول های مختلف

این فوم رول های معمولا در ابعاد 50 میلیمتر تا 200 میلیمتر  و ضخامت ا تا 3 میلیمتر تولید می شوند. به دلیل تنوع کاربرد آن می توان در هر یک از فروشگاه ها و یا نمایندگی های مجاز به انواع فوم رول دسترسی پیدا کنید.

 

 

مشاوران فروش قطعا در انتخاب این محصول یاری گر شما خواهند بود. شما می توانید این محصول اعجاب آور را در کمترین زمان ممکن و با قیمتی بسیار ناچیز در هر نقطه از کشور دریافت نمایید.