پرشین فوم
  1397/06/20         4,539      
دلایل انتخاب کفپوش تاتامی دلایل انتخاب کفپوش تاتامی ژاپنی ها به نظم و کاربرد سبک های هندسی در زندگی معروف هستند. تاتامی های امروزی برگرفته از اسم یک تشک قدیمی بوده که از پوشال برنج ساخته می شود. تاتامی اصطلاح کلی تمام محصولاتی است که اغلب به عنوان کفپوش و در مواردی دیوارپوش مهد کودک مورد استفاده قرار می گیرد
5 امتیاز از 4 رای
پرشین فوم
5 امتیاز از 4 رای
     
دلایل انتخاب کفپوش تاتامی
ژاپنی ها به نظم و کاربرد سبک های هندسی در زندگی معروف هستند. تاتامی های امروزی برگرفته از اسم یک تشک قدیمی بوده که از پوشال برنج ساخته می شود. تاتامی اصطلاح کلی تمام محصولاتی است که اغلب به عنوان کفپوش و در مواردی دیوارپوش مهد کودک مورد استفاده قرار می گیرد

تاتامی همان لطافت است

 

 

چرا تاتامی؟

ژاپنی ها به نظم و کاربرد سبک های هندسی در زندگی معروف هستند. تاتامی های امروزی برگرفته از اسم یک تشک قدیمی بوده که از پوشال برنج ساخته می شود. تاتامی اصطلاح کلی تمام محصولاتی است که اغلب به عنوان کفپوش و در مواردی دیوارپوش مهد کودک مورد استفاده قرار می گیرد. از سایر کاربردهای این محصول در سالن های مختلف ورزشی و تفریحی است و دلیل این انتخاب کاربرد ارتجاعی و منعطف آن می باشد. قطعات منظم تاتامی به دلیل قیمت مناسبی که دارد از مشتریان زیادی در بازار تقاضا برخوردار است. انواع تاتامی به خصوص در مهد کودک ها و شهر بازی ها از کاربرد فراوانی برخوردار است. در کشور ما نیز تولیدکنندگان متعددی به تولید انواع تاتامی با کیفیت پرداخته اند که از این نظر با سایر تولیدکنندگان خارجی برابری می کند. قیمت این محصول در مقایسه با سایر مصالح مورد استفاده بسیار ناچیز بوده و با توجه به کیفیت و ماندگاری آن یک شگفتی در نوع خود به شمار می آید. تولید انبوه این محصول می تواند بستر و زمینه صادرات آن را بیشتر مهیا سازد.

 

 

تاتامی و سلامت

تحقیقات اخیر نشان داده است که این نوع کفپوش مهد کودک توانسته است زمینه نشاط و تحرک سالم را برای خردسالان و نونهالان فراهم نماید. جنس فوم نرم و فشرده ای که این نوع کفپوش دارد موجب حفظ تعادل و عدم فشار بر ناحیه کمر و نیز ساق پا می باشد انواع کفپوش مهد کودک یا محصولات مشابهی که به عنوان دیوارپوش به صورت فوم فشرده تولید می شوند قادر هستند تا ضمن نرمی و لطافت از کف اتاق یا محل مورد استفاده نیز محافظت نماید. قیمت مناسب این محصول که به نوعی ضامن سلامت کودک دلبند شما است در قبال هزینه های درمانی که در صورت سهل انگاری در محیط های بدون کفپوش به خانواده تحمیل می شود بسیار ناچیز است. ما خرید آن را از تولیدکنندگان ایرانی و با کیفیت بی نظیر از فروشگاه ها و مراکز مجاز و معتبر این محصول به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

تاتامی و تنوع

انواع فوم های فشرده که به عنوان جنس پایه این نوع کفپوش مهد کودک محسوب می شوند در اندازه های مختلفی تولید می شوند. این محصول در ابعاد و ضخامت های مختلفی به بازار عرضه می شود که به نظر می رسد به منظور استفاده در مهد کودک ها ابعاد 1× 1 متر  و ضخامت 20 میلیمتر مناسب باشد هرچند توصیه می شود با توجه به نوع استفاده در محل اندازه این کفپوش ها را تعیین نموده و سفارش داد. رنگ بندی انواع تاتامی های کاربردی به عنوان کفپوش مهدکودک بی نظیر بوده به نحوی که در رنگ های شاد و مورد علاقه کودکان از قبیل قرمز، آبی، سبز یا نارنجی موجود بوده و مشتریان از دایره ی انتخاب گسترده تری برخوردار هستند. نصب این محصول اگرچه آسان است ولی بهتر است به منظور تعیین دکوراسیون مربوط به محل مورد استفاده تاتامی های رنگی از طراحان مربوطه کمک بگیرید. تاتامی، ژاپنی است ولی شما ایرانیش را بخرید.

 

 

طرح های مختلف تاتامی

قطعات تاتامی اغلب به شکل فرورونده یا به حالت قلاب گونه که در اصطلاح پازلی نامیده می شود به هم متصل شده و دارای سطحی صاف یا برآمده و آج دار هستند که معمولا در کفپوش مهد کودک ها از نوع آج دار آن استفاده می شود انواع تشک های تاتامی در ورزش هایی مانند جودو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته : به دلیل بسته بندی سریع پس از تولید این محصول شاید بوی مخصوص از خود متصاعد کند که به تدریج یا پس از شستشو رفع می شود و جای نگرانی ندارد.

دلایل انتخاب تاتامی

  1. مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی
  2. مقاومت در برابر رطوبت
  3. مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی
  4. شستشوی آسان
  5. حفظ حرارت
  6. ضد ضربه
  7. قابل بازیافت
  8. زیست محور
  9. ماندگاری طولانی (20 تا 30 سال)

 

تاتامی، انتخاب یک برند نیست. انتخاب لطافت و هنر است. به انتخاب شما احترام می گذاریم.