پرشین فوم
  1400/01/14         1,304      
فاکتورهای تعیین قیمت كفپوش گرانولی فاکتورهای تعیین قیمت كفپوش گرانولی درجه سختی بالا برای كفپوش گرانولي سبب بهبود کیفیت آن شده است و کفپوش های گرانولی که برای باشگاه بدنسازی استفاده می شوند از نظر درجه سختی مورد بررسی قرار می گیرند.جنس رویه به کار رفته برای کفپوش های گرانولی یکی از موارد تعیین قیمت محسوب می شود. در واقع اجرای ضربه گیر برای کفپوش سبب می شود تا سطح حساسیت لازم مورد بررسی قرار بگیرد.
5 امتیاز از 2 رای
پرشین فوم
5 امتیاز از 2 رای
     
فاکتورهای تعیین قیمت كفپوش گرانولی
درجه سختی بالا برای كفپوش گرانولي سبب بهبود کیفیت آن شده است و کفپوش های گرانولی که برای باشگاه بدنسازی استفاده می شوند از نظر درجه سختی مورد بررسی قرار می گیرند.جنس رویه به کار رفته برای کفپوش های گرانولی یکی از موارد تعیین قیمت محسوب می شود. در واقع اجرای ضربه گیر برای کفپوش سبب می شود تا سطح حساسیت لازم مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر روش های شناسایی كفپوش گرانولي با کیفیت بالا و قیمت مناسب را بدانیم، خریدمان هوشمندانه تر می شود. در دنیای امروزه هزینه ها حرف اول را می زنند پس باید دقت لازم صورت بگیرد.

 

ظاهر یکسان، قیمت متفاوت!

اگر به ظاهر انواع كفپوش گرانولي دقت کنید، چندان تفاوتی با هم ندارند اما این محصول از نظر قیمت بسیار متفاوت از هم هستند. آنچه سبب تغییر قیمت كفپوش گرانولي از مدل مشابه آن می شود سطح بالای کیفیت و ماندگاری آن است. یک سری پارامترهای دیگر نیز در تعیین قیمت كفپوش گرانولي وجود دارد که عبارت است از:

وزن پلاستیک: وزن پلاستیک به کار رفته برای كفپوش های گرانولي به واسطه سطح تراکم بالایی که ایجاد می کند خود یکی از دلایل مرغوبیت آن محسوب می شود. اینطور که مشخص است ماندگاری بالای این محصول مربوط به وزن پلاستیکی است که در آن استفاده شده است.

وزن کفپوش ها: هرچه کفپوش ها سنگین وزن تر باشند نشان از مرغوبیت بیشتر آن است و در واقع وزن کردن کفپوش ها خود یکی از روش های شناخت محصول با کیفیت است و هرچه تراکم آن بالاتر باشد یعنی دیرتر پوسیده می شود و ماندگاری آن بالا است.

سطح مواد ضایعاتی: معمولاً هرچه سطح مواد ضایعاتی به کار رفته برای كفپوش گرانولي بیشتر باشد از نظر سطح کیفیت دچار مشکل می شود و مدت زمان محدودتری عمر می کند به این ترتیب بسیار مهم است که محصول خریداری شده در سطح یک و ایده آب باشد.

نوع چسب: یکی دیگر از دلایل تغییر قیمت برای كفپوش های گرانولي نوع چسبی است که برای آن استفاده می شود. برخی از چسب هایی که کیفیت بالایی دارند از نظر قیمت نیز کمی گرانتر هستند و این موضوع خود موضوع پر اهمیتی است.

درجه سختی: درجه سختی بالا برای كفپوش های گرانولي سبب بهبود کیفیت آن شده است و کفپوش های گرانولی که برای باشگاه بدنسازی استفاده می شوند از نظر درجه سختی مورد بررسی قرار می گیرند.

 

درجه حساسیت: جنس رویه به کار رفته برای کفپوش های گرانولی یکی از موارد تعیین قیمت محسوب می شود. در واقع اجرای ضربه گیر برای کفپوش سبب می شود تا سطح حساسیت لازم مورد بررسی قرار بگیرد.

 

كفپوش های گرانولي پرشین فوم

 

چرا كفپوش گرانولي؟

محصولی که خریداری می شود باید همه فن حریف باشد و كفپوش گرانولي در این زمینه موفق بوده است! طح استحکام و مقاومت بسیار بالایی که دارد، استحکام آن در برابر نور خورشید  سطح گرما، مقاومت در برابر آب و خاصیت نفوذ پذیری و همینطور سطح ضربه پذیری بالای این سبک از کفپوش ها خود یکی از دلایل مهم محسوب می شوند.

شستشوی كفپوش گرانولي معمولاً آسان است و این موضوع سبب محبوبیت آن شده است. از سوی دیگر سطح ضخامت به کار رفته برای کفپوش بر اساس محیط پروژه تعیین می شود. این محصول برای باشگاه های ورزشی، پارک ها و حتی کف استخر استفاده می شود. در جدیدترین سبک های كفپوش گرانولي برای کارخانجات صنعتی نیز از آن استفاده شده است. این محصول مقاومت زیادی در برابر عوامل مربوط به تغییر رنگ دارد و دوام آن بسیار زیاد و قابل قبول است.