پرشین فوم
  1400/01/23         2,056      
راهنمای خرید تخته استپ راهنمای خرید تخته استپ تخته استپ یکی از محصولات حرفه ای در راستای ورزش محسوب می شود به طوری که تکنیک های اجرایی را به طور کاملاً ایده آل و استاندارد دنبال می کند بدون اینکه فشاری به عضلات پا وارد شود. این مدل از تخته ها در ارتفاع متنوعی طراحی و اجرا شده اند و مناسب برای افراد مبتدی تا حرفه ای هستند.
4.9 امتیاز از 11 رای
پرشین فوم
4.9 امتیاز از 11 رای
     
راهنمای خرید تخته استپ
تخته استپ یکی از محصولات حرفه ای در راستای ورزش محسوب می شود به طوری که تکنیک های اجرایی را به طور کاملاً ایده آل و استاندارد دنبال می کند بدون اینکه فشاری به عضلات پا وارد شود. این مدل از تخته ها در ارتفاع متنوعی طراحی و اجرا شده اند و مناسب برای افراد مبتدی تا حرفه ای هستند.

 ورزش با تخته استپ یک تیر و چند نشان است! چقدر از کاربرد تخته استپ خبر دارید؟

 

کاربرد تخته استپ

تخته استپ وسیله ای مخصوص ورزش است. جنس این تخته ها مرغوب است و با روکش های جنس فوم و فایبرگلاس طراحی شده است. این مدل از تخته ها یک سطح مناسب با قابلیت ارتجاعی بیشتر دارند. این مدل از تخته ها برای باشگاه ها و سالن های ورزشی استفاده می شوند و برای ورزش های مختلف به خصوص بدنسازی و ایروبیک مناسب هستند.

در ورزش سطح کف پا حساس ترین بخش محسوب می شود چون تاثیر مستقیمی روی ستون فقرات می گذارد. ورزشکاری که روی سطوح سخت ورزش می کند رفته رفته دچار آسیب می شود. یکی از بخش های مهم حرکات اسکات بوده که در بدنسازی بسیار مهم و پرتکرار هستند و سبب فشار زیادی به مفاصل بدن می شوند. تخته فومی استپ در این راستا می تواند بسیار کاربردی باشد.

استفاده از یک سری فوم های انعطاف پذیر و لایه لایه برای تخته ورزشی استپ سبب می شود تا بتواند برای هر نوع ورزشی بهترین تاثیر را داشته باشد و به طور کلی در عضله سازی اصولی و چربی سوزی نیز کمک می کند.

 

مزایای استفاده از تخته استپ

وقتی از تخته استپ در ورزش استفاده می شود بالا تنه و میان تنه درگیر می شود و از سوی دیگر مقاومت اسکلی ورزشکار نیز بیشتر می شود و سطح انعطاف پذیری نیز بیشتر خواهد شد.

از سوی دیگر ماهیچه های ران و باسن و یک سری مفاصل همسترینگ نیز هدف قرار می گیرد و برای ورزش های هوای گزینه خوبی است.

کالری سوزی با تخته استپ به نسبت سایر ورزش ها بیشتر است. این محصول به عنوان یک مولفه اجتماعی است که می تواند یک سری حرکات ورزشی را در یک کلاس تیمی دنبال کند و از سوی دیگر سطح ارتباطات جدیدی را نیز شکل می دهد و انگیزه را در افراد بیشتر می کند.

زمانی که ورزش های منظم و گروهی و پی در پی مدنظر است استفاده از این تخته ها ورزشی سبب می شود که قدرت استخوان ها بیشتر و سبب می شود که از پوکی استخوان جلوگیری شود.

 

تخته استپ پرشین فوم

 

نکات خرید تخته استپ

در زمان خرید تخته ورزشی استپ نیاز است به یک سری نکات دقت شود. میزان بودجه، سنگین یا سبک بودن حرکات و همینطور استفاده از این محصول برای منزل یا باشگاه گزینه بسیار مهمی بوده و سبب می شود که میزان توانایی شما بیشتر و بیشتر شود.

دقت کنید که ابعاد تخته استپ در خرید بسیار مهم است مثلاً افرادی که مبتدی هستند باید این مدت از استپ ها را با ارتفاع صد میلی متری خریداری کنند و به این ترتیب سطح فشار وارد شده کمتر است اما افرادی که حرفه ای ورزش می کنند می بایست از تخته ورزشی استپ فومی 2 لایه و پس از آن از مدل های 3 لایه استفاده کنند و اگر بسیار بسیار حرفه ای باشید می توانید تخته ورزشی استپ هایی که ارتفاع 300 میلی متری دارند را انتخاب کنید که گزینه خوب و مناسبی محسوب می شود و بسیار اثر بخش است.