پرشین فوم
  1400/07/01         1,407      
آشنایی با ورق فوم گل سازي و کاربردهای آن آشنایی با ورق فوم گل سازي و کاربردهای آن برای گل آرایی و ساخت گل های کاغذی و مصنوعی می توان از ورق فوم گل سازی استفاده کرد. برای ساخت انواع مختلف از گل های مصنوعی زیبا و حرفه ای، فوم های گل سازی یکی از بهترین انتخاب ها است. این نوع فوم گل سازی به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارد، باعث پایداری عمر گل آرایی می شود.
1 امتیاز از 1 رای
پرشین فوم
1 امتیاز از 1 رای
     
آشنایی با ورق فوم گل سازي و کاربردهای آن
برای گل آرایی و ساخت گل های کاغذی و مصنوعی می توان از ورق فوم گل سازی استفاده کرد. برای ساخت انواع مختلف از گل های مصنوعی زیبا و حرفه ای، فوم های گل سازی یکی از بهترین انتخاب ها است. این نوع فوم گل سازی به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارد، باعث پایداری عمر گل آرایی می شود.

برای گل آرایی و ساخت گل های کاغذی و مصنوعی می توان از ورق فوم گل سازی استفاده کرد. برای ساخت انواع مختلف از گل های مصنوعی زیبا و حرفه ای، فوم های گل سازی یکی از بهترین انتخاب ها است. این نوع فوم گل سازی به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارد، باعث پایداری عمر گل آرایی می شود.

 

ورق فوم گل سازی چیست؟

به زبان ساده می توان گفت ورق فوم گل سازی یک ورق متراکم، سبک و متخلخل است که به هر شکلی قابل برش است. در زمانی که این نوع فوم خیس و یا مرطوب شود شکل و حالت پذیری خود را حفظ می کند که همین امر به آسیب نرسیده به شکل نهایی گل بسیار کمک می کند. در واقع این ورق ها به دلیل خاصیت متخلخل بودنشان می توانند آب را در خود نگه دارند و ظاهر خود را حفظ کنند. یکی از ویژگی های مهم فوم های گل سازی، جذب سریع آب در آن ها است. همچنین ورق فوم گل سازی دارای ph خنثی است که به آن کمک می کند گل های ساخته شده با این ورق ها در همه محیط ها شکل ظاهر و نمای کلی خود را حفظ کنند.

 

یکی از دلایل استفاده از ورق فوم گل سازی، شکل گیری راحت آن است. با چند تکنیک ساده می توان با فوم های گل سازی هر طرح و فرمی را اجرا کنید. ساخت انواع گل با این ورق های فومی یکی از آسان ترین کارها است که به سادگی می توان انواع گل ها  را طراحی کرد و سپس از آنها برای تزئین و زیبایی، در مکانی خاص به کار برد. با یک ظرف بزرگ آب و چند ابزار به سادگی می توان از این ورق های فومی استفاده کرد. لازم به گفتن است برای استفاده از این ورق ها، ابتدا باید به آرامی آنها را در یک ظرف بزرگ آب قرار داد. تا هوای موجود در سوراخ های درون ورق از بین بروند و فوم به راحتی فرم بگیرد.

 

ورق فوم گل سازی چیست

 

نکته مهم در هنگام استفاده از فوم های گل سازی

این فوم ها از فنولیک که یک ماده مصنوعی تولید شده از ترکیب دو ماده کربن سیاه و فرمالدئید، ساخته می شوند. هر دو مواد استفاده شده در تولید فوم سمی بوده و باید دقت داشت تا در زمان کار با ورق فوم گل سازی از دستکش استفاده شود. و از تماس فوم با پوست بدن جلوگیری گردد. لازم به ذکر است اگر استفاده شخصی از این نوع فوم دارید، باید در یک محیط دارای تهویه کار کنید.

 

لازم است که چند نکته در هنگام استفاده از ورق فوم گل سازی رعایت شود تا کیفیت ورق های فوم و هم کیفیت گل های ساخته شده حفظ شوند.

ورق های فوم باید در جای خشک و خنک نگهداری شوند.

 از تابش مستقیم نور خورشید به آنها جلوگیر شود.

بعد از کار با این فوم ها لازم است دست ها را به خوبی تمیز کرد.

در هنگام استفاده از این فوم ها باید مراقب گردهای آن بود و از استنشاق آن خودداری کرد.

باید توجه داشت این فوم ها را نباید به دهان نزدیک کرد.

در هنگام استفاده از آن باید مراقب بود تا با چشم در تماس نباشد و در حین کار با آن مراقب بود که دست ها را به چشم نزدیک نکرد.